Porada dot. drukarki laserowej

Autor: Tomek\(NewComer\) <freelancer_at_nospam.data.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 20:01:14 MET

Witam

Potrzebna mi jest porada dot. drukarki laserowej.
Chciałbym kupic drukarkę laserową do zastosowań biurowych ale taką w której
mogę sprawnie regenerować toner.
Mój serwisant od kartridzy do plujki twierdzi ze najlepiej bedzie jesli
kupie HP1000 albo 1100 bo tam wałek jest zintegrowany z tonerem i w
przypadku koniecznosci regeneracji walka nie stanowi to problemu.
Podobno HP 6L tez ma podobny walek.
Czy możecie mi cos zasugerowac w kwestii ewentualnego zakupu i powiedziec
dlaczego tak uwazacie?

Bede wdzieczny

Tomek