Re: Serwisowanie HP 2100 ?

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 13:40:59 MET

Nie wiem czy jest sens grzebać się samemu. Nie ma praktycznie dostępu do
części zamiennych a z dmuchania na rolki niewiele przyjdzie. Serwis HP
weźmie 1200 zł za zrobienie w drukarce wszystkiego i da gwarancję jak na
nową. Problem z głowy na długie lata. Wiem że to ból, ale nowa HP 2100
kosztowała pewnie z 3,5 tys. Po takim serwisie przechodzi pewnie drugie
tyle co tej pory bez problemu.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pena oferta NEC-Mitsubishi, Eizo, Iiyama