Serwisowanie HP 2100 ?

Autor: MK <silos_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 11:40:36 MET

Witam

Mam problem z kilkuletnia juz HP 2100. Przy drukowaniu przewaznie wiekszej
ilosci dokumentow drukarka czesto zatrzymuje sie i swieci sie pomaranczowa
dioda. Papier nie jest zaciety i wszystko wyglada prawidlowo. Probuje
obecnie rozebrac drukarke i przeczyscic ja. Czy ktos wie gdzie znalezc
informacje o tym co i jak wyczycic w tego typu drukarce aby nie stawala sama
z siebie juz przy drukowaniu? Serwis troche kosztuje.

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje

Z powazaniem
MK