Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 13:00:41 MET

Dnia Sun, 26 Dec 2004 22:33:22 +0100, laik <laikNOSPAM@gazeta.pl> napisał:

> To może porównaj testy z:
> http://www.tomshardware.pl/cpu/20040728/sempron-13.html
> które wskazują nad przewagę Semprona i poproszę o komentarz:-)

Zgoda, nie kłóce się że w tym wypadku Sempron po testach(nie we
wszystkich) okazał się wydajniejszy.Szkoda tylko, że testowany nie jest
Celeron D320 z Semtronem w tej samej granicy cenowej.A dlaczego szkoda??
Dlatego ,że z tego co czytałem to nie opłaca kupować się Celeronow z
zegarem powyżej 2,53GHz bo wydajność tych znacznie droższych i "szybszych"
Celeronów jest porównywalna z ich "wolniejszymi" modelami ,takimi jak D320
czy D325.
Jesli ktoś chce kupić stosunkowo tani procesor to bedzie wybierał pomiędzy
Celeronem D315 lub D320 i Semtronem 2500+ (sa w tej samej granicy
cenowej).Moim zdaniem lepszym wyborem okaże się Celeron D.Jeśli natomiast
ktoś bedzie miał wieksza sumę to nie ma sensu kupować ani CeleronaD335 ani
Semrona 2800+ bo za tą kase można sie już załapać na P4 czy chociażby
Bartona(tak mi sie wydaje , nie sprawdzałem)

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)