CICHY zasilacz do 200 zł?

Autor: Snoopy <snoopy_at_aster.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 21:40:21 MET

Czesc.

Chcialem sie spytac znawcow tematu o taka o ta rzecz. Postanowilem
zmienic w swoim komputerze zasilacz, poniewaz ten ktory mam, jest
zdecydowanie za glosny. Nic dziwnego, nazywa sie codegen 300X1. Mam na
oku dwa zasilacze i nie wiem na ktory sie zdecydowac, niestety mozna sie
sugerowac tylko opisami...

I tak, kandydat nr 1:

http://www.sklepwgk.pl/opis.php?id=HPC-360-302-DF

oraz nr 2:

http://znak.pl/pages/show_product.php?id=zasTop350+TOP350P5

Zasilacz nr 1 rozni sie okresem gwarancji i podobno jak wejdzie na
wyzsze obroty, to jest go juz slychac.

Drugi zasilacz z kolei napisali, ze jest bardzo cichy i dodatkowo ma rok
gwarancji wiecej od pierwszego, tylko jest moc mniejsza, ale mi na tym
kompletnie nie zalezy, jedynie na ciszy.

Co polecacie? :) Dzieki za pomoc z gory.

--
Pozdrawiam
Grzesiek         ***  www.oldtimerfiat.club.prv.pl  ***      GG: 458449