Re: 6600GT AGP czy 9800PRO?

Autor: bigOS <gilboy_at_california.com>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 21:39:37 MET

> No wlasnie, to tez mnie neci, a jaka jest podrecalnosc All-in-wonderow?

raczej wazniejsze jest jakie ma chlodzenie, ale generalnie malo kto moze to
obiektywnie ocenic z racji na to ze aiw wystepuja zadko, moze odezwie sie
ktos kto mial okazje testowac kilka egzemplarzy

> 6800 chetnie ale nie przy obecnych cenach. Strzelam w okolice $199-$250.

mysle ze 6800le miesci sie w tych granicach, jesli karte kupujesz z mysla o
o/c to w najgorsyzm razie jesli karta nie odblokuje sie a bedziesz krecil
tylko zegarami to dostaniesz karte tylko nieznacznie szybsza od 6600GT ale
mozesz stac sie posiadaczem namiastki GF6800GT za 60% ceny