Re: Wytłumiona obudowa

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 19:05:47 MET

Użytkownik Paulie napisał:
> Jaką 'cichą' obudowę bez zasilacza polecilibyście???
> Chodzi mi tylko o ciszę! Żadne tam szyby z boku,
> świetlówki, rakiety pierdoły mnie nie interesują;
> ale jednocześnie żeby w takiej obudowie
> się sprzęcior nie zagotował :-)
>
> krótko mówiąc- jaka cicha (żeby nie było też i rezonansu
> takiego wkurzającego), w miarę chociaż przewiewna
> obudowa bez zasilacza jest godna uwagi???
>
> cena? 200... no max 300 złotych

Ja mam chyba najtańszy pomysł jaki wogóle istnieje na tym jakże pieknym
swiecie... wyłóż starą obudowe... starymi podkładkami pod mysz ;] +
kilka collerów ;] Cel chyba osiągniety, jak napisałeś wodotryski Cię nie
interesują, jutro SB kupujesz a hajsu brak... no to masz gotowe
rozwiazanie :D Trzym sie

--
<!--
// WindowsMen