Re: Czym przebadać UPS-a

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 19:05:18 MET

WindowsMen <kuri@op.pl> zapodał(a):
> Witam.
> Szukam jakiegos softu, który jakotako sprawdziłby stan techniczny mojego Ares-a 500 wyprodukowanego przez firme Fideltronik. Sęk
> w tym, że ów UPS nie komunikuje się z compem za pomocą jakiegos tam kabelka (brak wyjścia na ups-ie) ;/ Co robić!? Z góry big
> thx. Trzymcie sie

pisesz:
- potrzebujesz softu
- brak portu komunikacyjnego...
Sądzisz, że we wnętrzu urządzenia ukryto Wireless ?
Możesz:
- wyciągnąć akumulator, sprawdzić napięcia, etc.
- naładować, zrobić test - na mocniejszym komputerze (''17 monitor, komputer 'dzisiejszy')
powinien wytrzymać 15minut (mój w pracy, 500VA, LG 17', Celeron 2GHz, 2 dyski, nagrywarka):
soft chce go wyłączyć po 14minutach od przerwy w zasilaniu (pobór ok. 135W).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl