Re: Dylemat dyski SATA

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 15:35:14 MET

Jeszcze apropo tych caviarów co mam obecnie jeśli ktoś mógłby mi wyjaśnić bo
nie mam pojęcia na ten temat czy to są jak na te dyski "przyzwoite wartości"
Robię sobię taki test w menadżerze urządzeń dla tych dysków i wyniki są
następujące :

Caviar 120 GB 8 mb cache- burst speed 68,8 / sustained speed 52,4
i dla 200 odpowiednio 69,1 i 55,9
czy to są wartości mniej więcej takie jak powinny mieć te dyski czy np ta 80
sata o której pisze będzie szybsza czy wolniejsza ??