Re: System na flashdisku

Autor: Krzysiek <gramble_NOSPAM__at_o2.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 03:12:21 MET

Michał Wojtecki wrote:
> Dnia Sat, 25 Dec 2004 15:16:46 GMT, Krzysiek czujac naplyw weny
> wyskrobal(a):

> A jest moze jakies wyjasnienie tego po polsku? Moj angielski, jakby to
> powiedziec, rewelacyjny nie jest. A przynajmniej na tyle zeby sie polapac
> na tym forum:)

hehe spoko :) no wiec sciagasz plik bootusb-0.8.img i dslcostam.iso .
podmontowujesz np. winimage pierwszy plik i zgrywasz jego zawartos na
pena , nastepnie podmontowuesz drugi plik (mozesz tez uzyc np. alcohol
120%) i zrzucasz jego zawartosc na pena. no i koniec :) mozesz sie
cieszyc :D jak cos jeszcze nie idzie to wal smialo na maila , sluze
pomoca :)