asus A7N8X-LA zna ktos?

Autor: grzess <klik3_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 03:01:08 MET

witam

trafila mi sie plyta asusa A7N8X-LA, googlowalem ale niewiele udalo mi sie
znalezc i stad pytania do grona grupowiczow.
plyta ktora posiadam ma wersje biosa oznaczona 3.12 z 08/31/2004, bardzo
uboga...znajde gdzies cos bardziej rozwinietego?
pracuje na FSB 333 i zastanawiam sie czy jest mozliwe aby pracowala na 400?
moze znajdzie sie uzytkownik owej plyty i podesle jakis ciekawy link, gdyz
nie sposob znalezc informacji o tej plycie.
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

grzess