Re: Kupilim DVD...

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 22:05:12 MET

> A ja, po zobaczeniu STERT uszkodzonych produktów LG
> w serwisie LG -- zrezygnowałem na zawsze z tegoż LG. :)

Podejrzewam że w każdym serwisie firmowym zobaczysz mnóstwo sprzętu tylko
tego producenta (innego złomu nie będą zbierać) bo po co by miały by te
serwisy istnieć, dla samego istnienia nikt by ich nie utrzymywał. Nikt nie
robi sprzętu niezawodnego a praktycznie każdy karze czekać klientowi prawie
2 tygodnie - więc chyba mają jednak sporo roboty.
Nie ma się czym przejmować. Ja sam w ciągu miesiąca oddałem dwa nowiutkie
dyski WD Caviar - bo zaczęły się sypać po paru dniach używania (jeden po 3
a drugi chyba po 10) a i tak ufam tej firmie i dziś mam Caviara 120 GB.
Poza głośniejszą pracą ma same zalety.
Obecnie producenci dają dość długą gwarancję, jak ktoś chce latami
korzystać ze sprzętu to jego ryzyko. Ja stopniowo wymieniam sprzęt jeśli
nie odpowiada już bierzącym potrzebom. Ostatnio doczytałem na jakimś
specjalistycznym serwisie zajmującym się niezawodnością sprzętu
komputerowego, że dyski twarde o parametrze MTBF 500 000 h przy pracy 24h
należy wymieniać co DWA lata, bo później może być zbyt późno!
Tego Maxtora z sygnaturki zresztą dostałem od sprzedawcy w ramach gwarancji
za Seagate Barracudę IV 40 GB (przeżył 2,5 roku) a Barracudę miałem znowu
za słynnego IBM. Oprócz tego mam jeszcze parę innych dysków twardych na
których przenoszę dane i te są różnych producentów i od lat działają
bezproblemowo (Fujitsu, Samsung, Seagate). Nie używam ich na stałe bo już
się zestarzały, nie będę nikomu sprzedawał bo nie chcę nikomu sprzedawać
dysku który być może ma policzone dni (nie chcę żeby mnie ktoś później
przeklinał) a jak potrzeba znajomemu to mu pożyczę. Jak padnie to padnie i
tak tam nic ważnego nie ma.

--
Epox EP-8KRA2+ + Barton 2500@3200 + 2 x 512 MB Twinmos PC3200
LCD Iiyama AS 4821DTBK + Hercules Radeon 9700 128 MB + SkyStar 2