Re: Zawieszanie sie - dziwna zaleznosc

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 20:48:50 MET

vegavin@op.pl napisał(a):

> Ale wieszal Ci sie przy roznych okazjach, czy w konkretnym momencie? Bo mi, jak
> juz mowilem, w zasadzie wiesza sie tylko na reklamach flashowych przy palecie 16
> bit lub wiecej, a przy 256 kolorach nie. I to mnie zastanawia. Dlaczego akurat
> tylko po spelnieniu tych warunkow.
> Dodam ze zainstalowalem Opere 7.54u1 i teraz np jedna kartka w kartki.onet.pl,
> ktora zawsze zawieszala, teraz nie zawiesza, ale za to inne owszem. I zawsze
> bylo i jest tak, ze dana, ta sama kartka/reklama zawiesza badz nie przy danej
> konfiguracji sprzetowo-programowej.

zakladajac, ze to nie zasilacz i nie kondensatory na plycie glownej jest
jeszcze jedna mozliwosc ... regulator napiecia od AGP ... starsze plyty
nie byly przystosowane do pracy z bardziej pradozernymi grafikami ... w
momencie zapodania jakiejs bardziej wypasionej grafiki (jak na ta plyte)
nastepowal proces powolnego uwalania plyty glownej:) ...
takze jezeli kiedys miales tam jakas inna grafike jak ten GF2MX to
mozesz uwzglednic ten wariant ...

po sprawdzeniu zasilacza i kodensatorow na plycie proponuje tez zobaczyc
na grafice pod PCI ...