Re: Zawieszanie sie - dziwna zaleznosc

Autor: <vegavin_at_op.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:07:53 MET

> Tak, sam miałem kiedyś Abit BE6-II v1.2 i padała właśnie z powodu
> kondensatorów. Z początku komp wieszał się raz na jakiś czas,
> potem coraz częściej, aż w końcu nie chciał sie włączyć.

Ale wieszal Ci sie przy roznych okazjach, czy w konkretnym momencie? Bo mi, jak
juz mowilem, w zasadzie wiesza sie tylko na reklamach flashowych przy palecie 16
bit lub wiecej, a przy 256 kolorach nie. I to mnie zastanawia. Dlaczego akurat
tylko po spelnieniu tych warunkow.
Dodam ze zainstalowalem Opere 7.54u1 i teraz np jedna kartka w kartki.onet.pl,
ktora zawsze zawieszala, teraz nie zawiesza, ale za to inne owszem. I zawsze
bylo i jest tak, ze dana, ta sama kartka/reklama zawiesza badz nie przy danej
konfiguracji sprzetowo-programowej.

Pozdrawiam
Vegavin