Re: bloki wodne

Autor: unnamed <nospam_at_nospam.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 18:17:22 MET

oizo wrote:

> tak
>
> Nigdy tego procka na standardowym nie odpalalem - od zawsze mielem cpc
> :D:D:D
A no to jestes szczesciarzem - ja niestety musze obserwowac temperatury 64 -
66 stopni w stresie 2400@2800 (w dodatku prescotowy wentyl wyje jak
cholera)

Dlatego interesuje mnie wydajnosc takich zestawow - napisz chociaz ktorego z
dostepnych w ofercie cpc uzywasz bo cos ciezko mi sie zdecydowac.

Pozdr

--
hu*5tl4z*@*poczta.xo.pl - usun gwiazdki