Re: P4 i gwarancja

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 18:11:43 MET

bartosz skowron napisał(a):

> na temat gwarancji w P4 słyszałem już wiele...od tego, że po ściągnięciu
> wentylatora z trzech lata skraca się do dwóch, po takie opinie, że w
> momencie ściągnięcia wentylatora tracimy całkiem gwarancję.

"W momencie sciagniecia"? Wiele juz widzialem prockow i zaden z nich
nie byl tak zapakowany aby trzeba bylos sciagac z niego fruwaja ;P
Zapewne (jezeli tak to spieprzyles precyzje wypowiedzi) mowisz o
gwarancji na caly komputer, w ktorym zamontowano procesor? W takim
przypadku sugeruje przeczytac warunki gwarancji ;P

j.