wentylator na przod obudowy

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_TNIJ-TO-WSZYSTKO.o2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 17:51:50 MET

Czesc,

moja obudowa to Antec SLK-3700 BQE, ktora z tylu posiada 120mm wentylator.
Chcialem zamontowac drugi wentylator (tez 120mm) na przod.

Zastanawialem sie nad Noiseblocker SX1
http://sklep.benchmark.pl/pelny_10572.html

Moze polecacie cos innego. Ten komentarz o glosnosci mnie przeraza.
Chce powiem miec w miare cichy komputer, ale tez sprawnie chlodzony.
Myslalem o puszczeniu tych wiatrakow na 50-70% mocy. Czy jezeli pisze
'regulacja predkosc - nie' tzn. ze np. programowo nie bede mogl obnizyc
jego predkosci?
Moze polecacie cos calkiem innego? Jakis PAPST?

I jeszcze jedno. Ktory wiatrak powinien wiac szybciej? Przedni czy tylni? A
moze powinny obydwa chodzic z ta sama predkoscia? Czy to bez znaczenia?