Re: temperatura P4 3.0 HT

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 17:33:40 MET

"EP" <fhccbeg@vagryvafvqr.cy> w news:cqjpqb$pq5$1@korweta.task.gda.pl
napisał(a):

> Widać nie masz prawie w ogóle obiegu powietrza w obudowie,

Widocznie, bo mam tylko 2 wentylatoy w zasilaczu które wyciągają
powietrze z obudowy , i wentylator który dmucha do wnętrza obudowy ;)
U mnie temp. w obudowie robi *Cheetah* który jest bardzo gorący
i to on jest za to odpowiedzialny.

> albo ten procesor
> posilasz napięciem np 1.8v (lecz wątpie czy działa na takim).

Nie przekraczam parametrów granicznych, które są w specyfikacji.

> Na zalmanie
> 7000cu, wolnych obrotach i p4 @3,3 i napięciem 1,65v miałem 43 stopnie w
> idle, w dość dobrze grzanym pokoju i z P4C800 Del, wcześniej podobnym pod
> wzgl wyposażenia modelem gigabyte.

Tak jak pisałem, temp. podawane w płytach głównych mogę się deczko różnić.
Pozatym u mnie grzejnikiem jest Cheetah ...

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000