Re: temperatura P4 3.0 HT

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:28:20 MET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 13:41:12 +0100, Sander napisał(a):

> Mój CPU wydziela prawie 100W mocy, i w idle mam 50°C,
> a w stress też nie przekracza 74°C. Także spoko.
Jakie spoko? ja chlodzenie specjalnie wymienialem zeby nie miec problemow
ze zwisami, a poza tym jesli temp procka u Ciebie to max 74 stopnie to i
reszta sie nawzajem podgrzewa, grafika dysk itd. o zwieche juz nie trudno

> Niedokładność czujnika na płycie.
> Każda płyta troszkę inną podaje temp., różnica kliku °C to nic dziwnego.

a z tym sie zgodze bo ja u siebie na starej wersji biosu mialem temp okolo
7-8 stopni wyzsza (jak to kiedys mowili...Abit zawyza temperatury a Asus
zaniza :))

--
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)
---ThermalRight SP-94 + DELTA EFB0912HHE,