Re: Zestaw - sugestie - poprawiony.

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 15:30:36 MET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 14:32:21 +0100, Miły napisał(a):

> Biuro, Internet, muzyka, foto.
>
> Warunek: 3000 pln.
>
> Celeron D 315 2.26/533 (zamiast Athlon 2200+)
Ujdzie, chociaż Athlon będzie trochę wydajniejszy. Do takich
zastosowań mimo wszystko brałbym tańszy procek z tych dwóch.

> Asus P4P800S-X (zamiast Asus A7V600-X)
Jeżeli koniecznie Intel, to kup płytkę ze zintegrowaną grafiką, np
Asus P4P800-MX Intel 865GV (LAN + Serial ATA, bez AGP) ~260 zł
A tu coś z ATI, też dobra płytka
Asus P4R800-VM (ATI Radeon 9100 IGP, z AGP) ~270 zł
No i dwóch moich faworytów
Gigabyte GA-8IG1000MK Intel 865G (zintegrowan grafa, AGP) ~320 zł
Gigabyte GA-8I865P-G Intel 865P ~270 zł
Jeżeli nie zamierzasz grać (lub grasz wmało wymagające gry) to weź
Asusa na 9100IGP (wydajność zintegrowanej grafiki na poziomie radka
9200). Gigabyte też jest fajną płytką. W wersji bez zintegowanej grafy
dokupujesz Matrox G400 (za grosze na allegro) i masz bardzo ładny
obraz.

> DDR Kingston 512MB 3200/400 (bez zmian)
Jeżeli kupisz płytkę z dual channel do obowiązkowo dwie kostki po 256
MB

> Radeon 9550 GigaByte 128/128 DVI (zamiast Radeon 9200SE)
Po co ci taka karta? Każda zintegrowana nada się świetnie do twoich
zastosować a 300 zł w kieszeni. Możesz dołożyć do lepszej dźwiękówki
lub głośników.

> SATA Samsung 80GB/7200 (sprawa dyskusyjna)
Rzeczywiście sprawa dyskusyjna. Każdy ma swojego faworyta. Ja od dawna
jadę na samsungach (na i raprtory od WD też mam, ale to nie ta klasa
cenowa) i polecam je - ciche, wydajne, żaden jeszcze się nie popsuł.

> FDD, CD-RW Sony (zamiast Samsunga)
FDD - jakiś noname starczy.
CDRW - LiteOn, Asus (wsdług uznania)

> Madecom I-Zone plus Silver 350W (zamiast modecom EX2 350W)
OK

> klaw+mysz Logitech
OK.

> SB Live Value (zamiast SB Audigy 2 ZS)
Można zobaczyć jak sprawuje się dźwiękówka zintegrowana na płycie i
jeżeli będzie do bani to wtedy można o Audigy 1/2 pomyśleć.

> LCD Philips 150B5CG (zamiast LCD Samsung 510M)
Ja bym wziął dobre CRT, ale jeżeli chcesz LCD, to też ujdzie. Z tym
Phillipsem nie miałem do czynienia więc się nie wypowiadam.

> Chyba lepszy, co sądzicie?
Bierz płytę ze zintegrowaną grafą a Radka sobie daruj. Za kasę która
ci zostanie możesz dołożyć do LCD 17" lub lepszej dźwiękówki.

> Dzięki, pzdr,
> Miłosz.
pozdr.