Wylaczanie sie kompa....Chieftec nie wydala???

Autor: matti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 12:29:21 MET

Witam..

Mam od tygodnia mniej wiecej problem z wylaczajacym sie kompem..ma to
miejsce tylko i wylacznie w grafice 3d...np nie jestem w stanie calego
przebiegu 3d marka looknac..zawsze sie wylacza...W grach o dziwo
rzadziej..ale tez ma to miejsce..Probowalem juz dwoch konfiguracji
sprzetowych .wczesniej Athlon XP-M 2500+@2.3ghz na Abicie NF7 i teraz na
Prescocie 3.2 i Abicie IC7..
Jesli obnizylem taktowanie athlona na pierszej konfiguracji to wszystko
chodzilo ok...na podkreconym..wylaczanie...calosc prime stable..dzialala u
mnie z pol roku bez problemu...Obecny konfig intelowski na znamionowych
ustawieniach taktowania wylacza...na downclocku..dziala....Calosc uzupelnia
Asus V9999GT...wiec tez dosc pradozerna karta....no i chieftec
360-202...ktorego uzywam ponad rok czasu..
Czy jest prawdopodobne ze zasilacz sie juz nieco..wyeksploatowal..? i juz
nie daje rady??...w sumie sprawdzilem juz wszystko za wyjatkiem jego....i
przed zakupem czegos mocniejszego chcialbym sie upewnic czy to aby na pewno
w tym tkwi problem...z checia poznam wasze zdanie...

pzdr

matti