Konflikt pamięci DDR??? Proszę o pomoc.

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 10:17:18 MET

Witam,

Dokupiłem ostatnio DDR 512MB /400, przetestowałem MemTest-em i wszystko ok.
Starą pamięć (też DDR512/400 PQI) przetestowałem i jest ok ale gdy wkładam
obie pamięci do Asus-a P4PE-X (3 gniazda DDR), memtest wykrywa błędy w
komórkach pamięci a co jakiś czas aplikacje wylatują (zgłaszają wyjątek w
dzienniku zdarzeń w Win2000 Pro).
Czy ktoś wie o co chodzi? Nie wiem nawet gdzie i po czym czegoś takiego
siedzieć bo nie siedzę w pamięciach z reguły wymieniam pamięci razem z płytą
i nigdy się nie naciąłem.

Proszę o pomoc i pozdrawiam świątecznie
Daniel