'sprzetowy' RAID

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 08:00:08 MET

Witam.
Kupilem kontroler IDE (dla celów RAID1) - układ Sil 0680 - no i
się 'przerobiłem', bo jest z nim podobna sytuacja, jak z softModemami - realizują
RAID przez ... driver. Dla mnie to chamstwo i oszustwo pierwszej wody:
oglądam instrukcję przed zakupem: tam pokazane, jak w BIOS karty
ustawić RAID; potem się okazuje, że dzięki karcie zyskuje tylko 4 kanały IDE,
RAIDa tak samo mogę sobie zrealizować software'owo (mdadm --create ...).

No i teraz pytanie - czy możecie polecić (w cenie niezbyt 'dobijającej') sprzętowy
RAID? Słyszałem, że karty adapteca to realizują ?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl