Re: karty sieciowe...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 07:55:27 MET

azbest <adamzz5@poczta.onet.pl> zapodał(a):
> Witam!
>
> Kiedys korzystalem z firmowych sieciowek - 3com.
> Pozniej pojawily sie tansze, ktore nie byly az tak zle, np RTL i podobne.
> Teraz, to co widze to koszmar !
> Karty sie popsuly, maj aproblemy przy wyzszych transferach, a o tych
> zintegrowanych z plyta glowna (nawet 1 Gbit) nie wspomne...
> Co jest z tymi kartami ?!!!
> Zatem, jakie proponowali byscie sieciowki teraz ?
> Na razie pytam o 100-ki, bo 1000-ki nie sa mi az tak potrzebne w firmach.
> Czy dalej warto inwestowac w 3coma ?
> PS
> [...]

Spisek tpsa - bo tam pewnie VAT płacicie a w domu nie (ale od Nowego Roku to
się zmieni...) ;)

A tak poważnie: mam w firmie sieć w budynku 4piętrowym, czasem duże odległości,
w drugim budynku bywają odcinki 100m i więcej. Karty sieciowe drogie, bo po 19zł
i te zintegrowane z płytami. Nie zauważyłem, aby kilka istniejących kart 3COM miały
jakąś zasadniczą przewagę poza tym, że za tyle, ile kosztowały kiedyś można teraz
kupić 10 'tanich' kart.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl