Re: KasiaR, tasiemki i pomarańcze. ;)

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 10:49:38 MET

"PiterS" 16u8jaqgho9p6.109o1a2zd61if$.dlg@40tude.net

> Nie wiem dlaczego sądzisz, że jeden z kanałów byłby tak powolny.
> Jeśli chodzi o magistralę PCI 32 bit (133 MB/s) żaden popularny dysk twardy
> nie ma jeszcze faktycznego transferu na takim poziomie i jej sam nie
> zapcha, ale dysk pracując w ATA133 szybciej prześle swoje dane (szczególnie
> jeśli ma je już przygotowane w buforze) i da więcej czasu np. drugiemu
> dyskowi i innym urządzeniom.

Scancelowałem ten post zaraz po wysłaniu.
A uczyniłem tak, bo pomyliłem się. :)

Wiem, jak pracuje EIDE, wiem co oznaczają
cyferki, znam rzędy wielkości transferów
wewnątrz dysków i na zewnątrz, ale myślałem,
że to pierwsze nie jest S ATA. :) I oczywiście
wiem, co to SATA, tyle tylko, że nie doczytałem
tego S, :) co może wydać się dziwnym, ale jest
prawdziwym. :)

I to wszystko. :) Później, po wysłaniu
sprawdziłem, czy link działa i zobaczyłem
owo S, więc post skasowałem, ale (jak widać)
zbyt późno. :)

Oczywiście powinienem był zastanowić się nad
tym, dlaczego nie znalazłem na nowej płycie
SATA i uważniej przeczytać przed wysłaniem,
ale uczyniłem jak uczyniłem. :)

E. :)