Re: Jakie ceny w nowym roku??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 01:20:34 MET

"Marek 'marcus075' Karweta" cqfli1$afn$1@nemesis.news.tpi.pl

> pl.rec.wrozby
> <reklama mode=on>Jak chcesz to Ci tanio powróżę.
> Cennik:
> Wróżenie z ręki: 50zł
> Wróżenie z ładnej ręki: 30zł
> Wróżenie z fusów+kawa
> -kawa arabska: 100zł
> -kawa brazylijska: 70zł
> Tarot: 150zł
> Numerologia [data urodzenia, obecne ceny sprzętu, data ostatniej wizyty u
> lekarza, nevermind]: 4zł+VAT/sms.
> <reklama mode=off>

Nie chciałbym być złośliwy, ale chyba czegoś tu nie rozumiem...
Moim zdaniem -- jesteś (przepraszam za szczerość) impertynentem!
Człowiek do Ciebie podchodzi z sercem, a Ty tymczasem...
Nie... No, ja nic nie będę mówił...
Ale...
Swoją drogą... Prawda boli, ale... Ale może jednak się odważę...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A jak ktoś kawy nie lubi?
Moim zdaniem powinieneś mieć także ujęte
w cenniku wróżenie z fusów herbacianych...

E. ;)

Postscriptum: Ponoć z Churchila:

 -- Dobry polityk to taki, który dzisiaj
    umie przewidzieć to, co wydarzy się
 jutro, a pojutrze potrafi wytłumaczyć,
 dlaczego dzień wcześniej nie wydarzyło
 się to, co przewidział przed dwoma dniami. :)

Kiedyś czytałem w wiarygodnym źródle/czasopismie,
że liczba/ilość spełnionych przepowiedni mieści
się w statystycznych odchyleniach, czyli inaczej
ujmując -- nie można powiedzieć, że do tej pory
była choćby jedna trafna przepowiednia, a ponoć
ujmowano także **publiczne** przepowiednie typu:

 -- W najbliższym dziesięcioleciu umrze ważna osobistość.
    (każdy dla kogoś jest ważny, więc wróżba *musi* się
    spełnić, i to nie tylko wówczas, gdy mowa o dziesięcioleciu,
    ale także wówczas, gdy mowa o najbliższej sekundzie) :)