Re: jaka nagrywarka DVD z dobrą korekcja

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 20:48:57 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1up056x8nnzel$.dlg@powered.by.sniper...

> No to raczej winą powinieneś obarczyć samego siebie za kiepski
> sposób montażu. Może w ogóle jej nie przykręciłeś, skoro miałeś
> tylko przez kilka dni ;)

Widze, że nie popuszczasz. Taki sam objaw był i w mojej, i w tej drugiej
obudowie. Nagrywarka była przykręcona, nie wiem czy da się w tej materi coś
spieprzyć.

> Może i faktycznie tak było.

Zdecydowanie to jedyna możliwość - skoro opisywane tutaj na grupie NECi są
niemal bezgłośne, a mój nie był, to w takim razie może coś w środku było źle
poskładane. W sumie nie wnikam dokładnie, bo to nie u mnie w domu szaleje
ten demon.

> Ja mam tylko jedną, ale jest zdecydowanie głośniejsza od NEC-a. I
> nie chodzi tu o jakieś wibracje, tylko głośną pracę samego napędu
> i świst wirującej płyty.

Tak mi pracuje narywarka CDRW TDK. Głośny świst, bez wibracji. Przy NECu to
chyba jednak wibracje powodowały głośną pracę.
Generalnie wszystkie nagrywarki DVD LG, które mam pod opieką, chodzą
bezgłośnie. Podobnie zabytkowy (chyba 4-letni) odtwarzacz płyt DVD (też LG).

pozdrawiam
i życze Wesołych Świąt
lece odpocząć od komputera na dłużej

jahu