problem z grafika??

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 20:38:35 MET

Witam,
mam problem od czasu do czasu (raz na kilka dni) z wyswietlaniem znakow
alfanumerycznych na ekranie monitora.
Sypią sie wtedy wszystkie znaki na aktywnym ekranie (zmieniaja sie w
bzdurne robaczki), po przejsciu na inne okno robi sie na nim to samo.
w koncu na calym ekranie mam robaczki i pozostaje tylko reset.
Inne fragmenty ekranu tzn tlo, obrazki, zdjecia, filmy itd pozostaja
dobre bez zmian. Sypie sie tylko tekst i cyfry.
Zastanawiam sie czy to wina generatora znakow alfanumerycznych na karcie
graf? czy problem z plyta?
Chyba chodzi o tryb tekstowy. Bo jak sie sypie to sypie sie tekst,
zarowno w oknie, jak i w opisie okna, w dokumencie, czy tez w programie
pocztowym jako tresc maila.
Dokumenty w formacie .pdf pozostaja OK. A .pdf jest wyswietlany chyba
graficznie.

plyta Gigbyte GA 8-SQ800 z procem P4 2.4
grafika Radeon 9100 Saphire
Grafika polaczona jest kablem DVI z monitorem LCD.
Bede wdzieczny za wszystkie sugestie

Pytanie zadaje drugi raz.

Pozdrawiam swiatecznie
Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć