Re: CRT - okropna wada, czy wszystkie ją mają?

Autor: Hubert Grzegorzewski <spamerzy_won_at_cos.tam.invalid>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 20:09:28 MET

Dnia Thu, 23 Dec 2004 17:18:06 +0100, legus napisał(a):

> Mam mozliwosc porownania tego monitora z kilkoma innymi ( markowymi )
> jakie mam w pracy. Ten sprzet do dzis jest SUPER !!!!

Ja również - 795FT. Działa idealnie i jestem z niego bardzo zadowolony,
ale... Dopiero trzeci monitor z kolei mnie zadowolił, wcześniejsze dwa (tego
samego typu) miały moim zdaniem niewystarczająco dobrą geometrię. W jednym z
nich objawiało się to właśnie czymś podobnym jak u autora wątku, tylko ta
nieliniowość występowała po obu stronach kineskopu (wzdłuż linii pionowej
ok. 1/4 i 3/4 szerokości), co dawało złudzenie "ściskania" obrazu w tych
miejscach. Co ciekawe, efekt ten wystepował tylko w niektórych trybach
graficznych :)

Za to obecny egzemplarz jest bez zarzutu, zero "pompowania", zero wad
geometrii i tak już czwarty rok zaczyna (odpukać) :)

Pzdr
Hubert

--
hubertg * poczta , onet , pl