Re: CRT - okropna wada, czy wszystkie ją mają?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:40:21 MET

Kajetan Staszkiewicz napisał:

> W LG to norma z tego co zauważyłem.

Ja pisałem w poprzednim poście, mam w domu 3-letniego LG Flatrona
915 FT+. Od samego początku geometria była idealna. I nadal taka
jest. Na co dzień mam do czynienia z wieloma monitorami różnych
firm. Nie wysuwałbym takich wniosków jak ty, bo wszystko zależy od
modelu. Ja do tej pory nie mam żadnego faworyta na rynku monitorów.
Widziałem wiele znakomitych modeli, ale równie dużo kompletnie
nieudanych. Szczególnie mocno sparzyłem się ostatnio na firmach Eizo
i iiyama. Do Sony podchodzę bardzo ostrożnie od czasu pierwszy raz
miałem nieprzyjemność "zasmakować" ich serwisu. Niestety u mnie w
firmie jest masa potwornie awaryjnego sprzętu Sony, stąd też bardzo
często mam okazję borykać się z tą firmą. Przyznam, że gorszego
podejścia do klienta nigdy nie widziałem. :(

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)