Re: CRT - okropna wada, czy wszystkie ją mają?

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 22:48:56 MET

Mam od ponad 4 lat Samsunga 755DF w opisanej przez Ciebie sytuacji roznica
wynosi okolo 1mm, czyli jest pomijalna. W sklepie zdecydowalem sie na 3 z
kolei egzemplarz , nie byl idealny, ale juz nie mailem sumienia meczyc dalej
sprzedawcy. Jestem z niego bardzo zadowlony, ostrosc, geometria, kolory ,
kontrast, wszystko jest OK.
Obiektywnie rzecz biorac jest to monitor ze "srdokowej polki", ale pomimo to
ma mozliwosc zlikwidowania zjawiska o ktorym piszesz z poziomu menu , nazywa
sie to V-linearity, sprawdz moze w Twoim monitorze tez to jest.

Robert P.