Re: samsung 710N - monitor lcd ? - jakieś uwagi?

Autor: Andy32 <andy32_at_ntvk.nospam.com.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 14:35:25 MET

Użytkownik "MiszczakPaweł" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:cqefih$c1r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Możecie coś dobrego lub złego o tym modelu napisać?

Mam 710n od 3 tygodni, i jestem RACZEJ ZA, jego rozdzielczość natywna to
1280x1024 i wtedy obraz jest żyleta. ale przy przeglądaniu stron, mimo
powiększenia tekstu, może męczyć wzrok
przy grach w niższych rozdzielczościach nie ma zastrzeżeń.
TV i filmy spoko
Proponuję posiedzieć odrobinę i poustawiać jasność i kontrast do własnych
upodobań ( ma 3 tryby predefiniowane i 1 Custom )
nie polecam oprogramowania do sterowania jego parametrami za pośrednictwem
OS , bo wersja która była dołączona blokował panel, i sterowanie przejmuje
programik - duży minus
poza tym w porównaniu z moim 17" NEC (CRT) ma prawie 4 cm większa przekątną
ogólnie godny polecenia, zwłaszcza przy małej ilości miejsca

--
Pozdrowinka
Andy32