Re: samsung 710N - monitor lcd ? - jakieś uwagi?

Autor: mdrok <brak_at_adres.tu>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 15:40:36 MET

Użytkownik "MiszczakPaweł" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:cqefih$c1r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Możecie coś dobrego lub złego o tym modelu napisać?

W pracy mam 710N(matryca TN) w domu 910N(PVA).
I niby w 710n jest szybka matryca 12ms a gorzej to wyglada przy przewijaniu
stron czy okien niż u mnie na PVA (25ms) gdzie jest naprawdę ok. A poza tym
te kolory strasznie blady i nalot niebieskiego- sporo trzeba bylo pobawic
sie w menu zeby to jakos wygladalo. Do domu na pewno nie wzialbym go. Ciesze
sie ze wzialem PVA- kolorki super a przy przewijaniu www i tekstu w wordzie
jest naprawde dobrze.