Re: nVidia Vanta...

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 14:04:17 MET

Dnia Thu, 23 Dec 2004 13:29:11 +0100, Sander napisał(a):

> Jesteś pewny że masz Vantę ?
Na 1024%. Na I815 chodziła z AGP x4 a na starym MVP3 na AGPx2 (bo
płyta na więcej nie pozwalała). W intrukcji do karty mam również
napisane że jest to karta AGP x2/x4, a różne programiki potwierdzały
że karta chodziła na AGP x4.
Logicznie na tę kartę patrząc, to choć ona jest bardzo ubogim krewnym
TNT2, to jaki by był sens pozbawiania AGP x4? To tak jakby pozbawić
FX5200 obsługi DX9 i AGP x8 ;)

> Nie było 128bit.
Chip graficzny był na pewno 128 bit
http://www.nvidia.com/page/vanta.html
Pamięci u mnie na karcie są 64 bit, ale AFAIR w gazetach były testy
kart z pamięciami 128 bit.

> Vanta i VantaLT i M64 były 64bit.
> Sprawdź sobie w specyfikacji GPU.
sprawdziłem na stronie nvidii