Re: Temperatura dysku SATA

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:59:57 MET

krimisek napisał:

> hmm w ogole dysku nie widzi:((

Czyli problem z komunikacją. Ja w takiej sytuacji nie potrafię
odnaleźć rozwiązania. U mnie na MSI KT3 Ultra ARU nie widzę dysków
podłączonych do host-adaptera RAID Promise. Może, jak wspomniał
Dermi, jest to wina sterowników. Niestety, w moim przypadku wszelkie
możliwe eksperymenty nie przyniosły rezultatu. Cóż, nie pozostaje mi
nic innego, jak życzyć ci, że tobie się jednak uda.

> Ale czujnik temperatur powinien byc byl nawet w moim starym WD
> z 2Mb keszem.

Uwierz mi. Mam kilkanaście dysków WD 80 MB. W niektórych czujnik
jest, w innych nie ma. Ale u ciebie może to być problem o którym
pisałem wyżej.

Walcz, 3mam kciuki :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/