Re: pytanie w zw.z aktualizacja biosu

Autor: II <jk1276_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 09:56:42 MET

"Feromon"
> Popatrzyłem na http://www.sednet.hu/gal&szabo/chaintech/PRODUCTI/6ESA.htm
> a tam napisane że płyta obsługuje jedynie UDMA33.
> Na moje wyczucie pójdzie max 60GB, a jeśli 80 GB to trzeba będzie
> na innym kompie najpierw podzielić na dwie partycje po 40 GB.
> Ale to tylko moje przypuszczenia aczkolwiek poparte doświadczeniem.
> Ja jednak nie próbowałbym nic powyżej 80GB.

Jesli plyta uciagnie dysk 80GB a potrzebny jest tyko jego podzial na 2
partycje to nie jest to zaden problem - i tak chcialbym taki dysk podzielic.
Zaskakujace natomiast jest to, ze moja plyta wyglada troche inaczej niz ta
na zdjeciu. Mam np. PCIx3 (na zdjeciu sa 2), mam 3 wejscia na RAM( na
zdjeciu sa 2), zasilanie plyty glownej jest w innym miejscu :)

I za cholere mi nie chce dzialac jeszcze pamiec RAM w trzecim zlaczu (pamiec
jest sprawna bo dziala w dwu pozostalych)