Re: pytanie w zw.z aktualizacja biosu

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 00:08:33 MET

Użytkownik "II" <jk1276@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cqc0hp$amd$1@shodan.interia.pl...
> Przeprowadzilem aktualizacje swojego starego biosu, ktory czytal mi tylko
> dyski do 32GB(okreslilem to metoda podlaczania roznych dyskow).
> maksymalnie wielkie dyski obsluguje ten bios?

Popatrzyłem na http://www.sednet.hu/gal&szabo/chaintech/PRODUCTI/6ESA.htm
a tam napisane że płyta obsługuje jedynie UDMA33.
Na moje wyczucie pójdzie max 60GB, a jeśli 80 GB to trzeba będzie
na innym kompie najpierw podzielić na dwie partycje po 40 GB.
Ale to tylko moje przypuszczenia aczkolwiek poparte doświadczeniem.
Ja jednak nie próbowałbym nic powyżej 80GB.

Wesołych Świąt
Feromon