Re: Zjawska cieplne w mojej obudowie - długie

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 09:14:04 MET

Dnia Thu, 23 Dec 2004 08:49:52 +0100, Grzesiek S. napisał(a):

> Piszę to żeby zwrócić uwagę na ten problem bo chłodzenie dysków jest
> traktowane trochę po macoszemu - tak mi się wydaje. Większość dąży do
> super-hiper niskich temp. na procesorze mimo że nie ma to sensu a przecież
> dysk pracujący powyżej 50 st. C to już duże ryzyko.

Nie wiem czy po macoszemu? Ja, od kiedy założyłem chłodzenie wodne
założyłem też chłodzenie na dysku i często w sieci zwraca się na to uwagę,
tym bardziej że dyski grzeją się jak nigdy wcześniej. Również na tej grupie
o chłodzeniu dysków raczej często się mówi. Mam na to niezły patent - dyski
nigdy nie przekraczają 40 st C. Zazwyczaj jest 35 st. C i to w zupełnej
ciszy...

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB