Re: Zalew leżaków - monitorów Belinea - czy warto ?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 22:12:24 MET

> BELINEA to najwiekszy szajs - coś jak LG, Medion, Samsung i tym podobne
> padaki

tak każdy może napisać...
Sorry gościu ale mam w domu dwa Samsungi 957 DF i 757 DF i spisują się bez
zarzuty od dłuższego czasu, pracuja codziennie po kilka/kilkanaście godzin i
jest wszystko ok.
W pracy mam Philipsa model 19" (nie pamiętam symbolu) i w trakcie 2 lat dwa
razy był w naprawie w tym raz dostalismy nowy model. Obraz jest o klasę
niższej jakości od Samsunga.
Mamy w pracy jeszcze MAG-i i odnośnie nich złego słowa powiedzieć nie mogę.