Re: Zalew leżaków - monitorów Belinea - czy warto ?

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 22:26:26 MET

Użytkownik "Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cqcmrk$dnm$1@inews.gazeta.pl...

> "doktorNo" <drozek82WYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message

Ale to tylko twoja opinia ...
Też mam 2 samsungi - jeden z czasów celka 500 drugi nowy i wszystko OK
chodzi do dzisiaj.
Co do Lg to faktycznie mam takie szczęście że co 5 lat kompletnie mi się cd
rozwala (przestaje czytać płyty itp), ale jakoś tak jest że LG nie jest
najtańsze a jednak klijentów znajduje.