Re: Zalew leżaków - monitorów Belinea - czy warto ?

Autor: doktorNo <drozek82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 20:25:31 MET

Użytkownik "Reksio" <mislawek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cqch64$1n4$1@news.onet.pl...

> Powtarzane obiegowe opinie powiadają że z całej gamy Belinea to tylko
17
> są uważane za nieudaną serię. To oczywiście tylko powtarzane ploty - tak
jak
> z wieloma innymi rzeczami. Sam posiadam 19" model 10 60 20 ( drugą sztukę
> sprzedałem) - model bardzo udany. Nie jest to leżak magazynowy, ale
kupiłem
> 5 sztuk monitorów z gwarancją ( w tym 2 Belinea) po 250 pln/sztuka - nie
> wiem ile Ty masz za swojego zapłacić, ale cena 350 pln jest jeszcze O.K.
> [...]

Dzieki za rade, gdybym mial wiecej pieniedzy oczywiscie poszukalbym lcd, w
tej chwili mam stara 15'' i to juz w kiepskim stanie a pracuje sporo przy
komputerze... Ta Belinea moge kupic za 310 zloty, sprzedawca daje 6 miesiecy
gwarancji, a parametry ma lepsze niz nie jedna nowa pietnastka roznych
philipsow itp...

Czekam na dalsze opinie na temat tych monitorow, pozdrawiam....