Re: Zalew leżaków - monitorów Belinea - czy warto ?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 20:10:36 MET

> opinia na temat monitorow Belinea i czy moze slyszeliscie cos o tych
> sprowadzanych ?

    Powtarzane obiegowe opinie powiadają że z całej gamy Belinea to tylko 17
są uważane za nieudaną serię. To oczywiście tylko powtarzane ploty - tak jak
z wieloma innymi rzeczami. Sam posiadam 19" model 10 60 20 ( drugą sztukę
sprzedałem) - model bardzo udany. Nie jest to leżak magazynowy, ale kupiłem
5 sztuk monitorów z gwarancją ( w tym 2 Belinea) po 250 pln/sztuka - nie
wiem ile Ty masz za swojego zapłacić, ale cena 350 pln jest jeszcze O.K.
Reasumując - wiecznie na tym monitorze pracował nie będziesz, parametry mają
O.K., za 2 - 3 lata i tak się przesiądziesz na LCD.
BRAĆ
:-)

Pozdrrr... Reksio