Re: sata jak rozpoznac w systemieXP?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:11:06 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a VooDoo
<V.o.o.D.o.o@poczta.fm> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> mam maly dylemat i licze na wasza pomoc... otoz nabylm new komp :) i jestem
> happy ale ze pierwszy raz mam stycznosc z dyskiem SATA wiem jestem green...
> anyway chodzi mi ze wszstko hoola sobie na XP ale teraz tak ... jak moge
> rozpoznac ze moj Dysk Maxtro 6Y120MO pracuje w ttybie sata ? gdzies to moze
> jest napisane w windowsie ? chodzi o to ze jak instalowalem stery do plyty
> intelowskiej... to byl podpukcik ... zainstaluj patch sata pod winxp.... i
> ta instalacja zakonczyla sie fiaskiem....

1) Czy nazwa grupy to: comp.hardware.polsko-angielska?
2) Nie rozumiem- 'rozpoznać czy hdd pracuje w SATA'. Jak jest podpięty pod
s-ata to tak, pracuje na tym kontrolerze. Serial ATA to jest standard
'fizyczny'- kabli, dysków, kontrolerów, nie tylko sotfware-owy. A jeżeli
system działa z tego hdd to jest wszystko w porządku.

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.