sata jak rozpoznac w systemieXP?

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 09:26:21 MET

witajcie ludziska :)

mam maly dylemat i licze na wasza pomoc... otoz nabylm new komp :) i jestem
happy ale ze pierwszy raz mam stycznosc z dyskiem SATA wiem jestem green...
anyway chodzi mi ze wszstko hoola sobie na XP ale teraz tak ... jak moge
rozpoznac ze moj Dysk Maxtro 6Y120MO pracuje w ttybie sata ? gdzies to moze
jest napisane w windowsie ? chodzi o to ze jak instalowalem stery do plyty
intelowskiej... to byl podpukcik ... zainstaluj patch sata pod winxp.... i
ta instalacja zakonczyla sie fiaskiem....
help

pozdro
VooDoo