Re: potrzebny wentylator w zaślepce 5,25"

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:53:39 MET

lev@k napisał:

> 26 dBA to akurat cicho nie jest (choć prawda że inne sa z reguły
> jeszcze głosniejsze).

Masz rację, 26 dBA to ciągle sporo. Niestety, wszystkie pozostałe
jakie miałem pracowały nieporównywalnie głośniej (nawet do 40 dBA),
stąd moje stwierdzenie, że ten jest cichy. Ustalmy zatem, że jest
znośny :)

> zdecydownie polecam "samoróbkę" z dobrej jakości wentylem. Ja
> np. mam zamocowanego poziomo Arctic TC przymocowanego jedną
> krawędzią do ścianki

Fakt, w wielu sytuacjach może to być najlepsze rozwiązanie. Wychodzi
tanio i nieporównywalnie ciszej.

Znalazłem jeszcze to:

     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/