Re: Zestaw komputerowy do 2000 zl - bez monitora

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 10:18:34 MET

> Procesor: INTEL Celeron D335 2,8 GHZ Prescott
> Plyta: Chipset Intel 845 E AGP
Wymiana plyta na cos z i865 PE np MSI NEO2 (jest kilka wersji
wyposazeniowych), ASUS na tym chipsecie (drogo ale super plyty) oczywiscie
tez ABIT

> Pamiec: 256 MB 400 MHz DDR
2 x 256 w w/w plycie bedzie chodzila w DUALU

> Dysk: Seagate 80 GB 7200 rpm ATA133
Jak kto woli marke ja proponuje WDC S-ATA zapytac czy ma 8mb cache (865PE ma
kontroler na plycie) jak segate tez aby mial 8 mb cache i oczywiscie 7200
obr/min, Poprowily sie samsungi z opinni na grupie ale nie testowalem nie
mialem z nowymi stycznosci nie bede polcecal.

> Napedy: Combo CDRW + DVD + Fdd 1.44
> Grafika: ATI Radeon 9200 SE 128 MB DDR TV
Wole Nvidie osobiscie na radkach sie nie znam wiec nie wiem jaka nvida
bylaby wydajnosciowo porownywalna ale ATI maja lepszy TV-OUT
> Dzwiek: 6-cio kanalowy
Mi tam z powodzeniem stykaja karty zintegrowane na dzisiejszych plytach.

> K.sieciowa: Fast Ethernet 10/100 Mbps
W dobrej wersji plyty bedzie zintegrowana 10/100 lub 10/100/1000

> Obudowa: Mode Com I-zone Plus Thermally Advanced
Moze byc ale kupic bez zasilacza i w to miejsce CHIFTEC 360W Lub HUNTKEY
jakos tak chodzi za 120 pln dobry stosunek cena/jakosc, kiedys zalika nie
miala takiego znaczenia bo pradozernosc byla mniejsza dzis marna stabilnosc
komputera, resety itp maja swoje zrodlo miedzy innymi w zasilkach kiepskiej
jakosci pozatym jak bedzie trzeba cos rozbudowac to potem nam dojedzie
wydanie na zasilke i majac 500 pln na grafike trzeb bedzie wydac jeszcze
potem 200 na zasilacz lepiej odrazu dodatkowo ewentualnny pad lepszych
zasilaczy nie ciagnie za soba reszty sprzetu co w np CODEGENACH jest
normalka z malymi wyjatkami :).

> Dodatki: Klawiatura multimedialna, mysz optyczna.
JAk kto lubi nie polecam czarncyh jak sie pracuje wieczorami przy marnym
swietle

> Cena: 1699 zl brutto
nie wiem ile wyjdzie po moich usprwnieniach ale warto sie zastanowic.

Pozdrawiam
Buniek