Zestaw komputerowy do 2000 zl - bez monitora

Autor: Piotr Niemidomski <cybpiero_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 09:27:13 MET

Witam szanownych grupowiczow.
Mam male zapytanie do Was jako specjalistow ;-)
Otoz znajomy chce kupic sobie komputer, generalnie nie ma to byc jakis
kombajn ktory pociagnie najnowsze gry natomiast dobrze by bylo aby w cos
jednak dalo sie pograc. Mysli nad kwota 2000 zl za PC, monitor to osobna
sprawa.
Chcialbym zaprezentowac Wam zestaw ze sklepu i prosic o skorygowanie
czesci wchodzacych w sklad komputera; co proponujecie zmienic, co jest
ok, czego kategorycznie nie brac bo sie nie oplaca itd. A moze ktos ma
zupelnie swoja propozycje to bylbym wdzieczny. Moze ktos moglby zlozyc
taki komputer dla niego ? Tyle ze chlopak chce miec gwarancje wiec
pewnie skladanie przez osobe prywatna odpada....
Oto zestaw:

Procesor: INTEL Celeron D335 2,8 GHZ Prescott
Plyta: Chipset Intel 845 E AGP
Pamiec: 256 MB 400 MHz DDR
Dysk: Seagate 80 GB 7200 rpm ATA133
Napedy: Combo CDRW + DVD + Fdd 1.44
Grafika: ATI Radeon 9200 SE 128 MB DDR TV
Dzwiek: 6-cio kanalowy
K.sieciowa: Fast Ethernet 10/100 Mbps
Obudowa: Mode Com I-zone Plus Thermally Advanced
Dodatki: Klawiatura multimedialna, mysz optyczna.
Cena: 1699 zl brutto

Tak wyglada opis prosto z ulotki. Co prawda nie zadowala mnie cos
takiego jak "dzwiek 6-cio kanalowy" natomiast nie bede dzwonil i
wypytywal jaka to karta dzwiekowa i tak dalej.
Prosze o Wasze opinie lub wlasne propozycje zestawow.
W razie watpliwosci pytac ;]

Pozdrawiam