Re: budujemy laptopa: czy mozna gdzies kupic nową fabrycznie samą obudowę do notebooka ?

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 09:17:33 MET

Użytkownik "sorek" <veratWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:2080.00000818.41c870d5@newsgate.onet.pl...
> ano zebrało mi się trochę klocków - jakaś matryca 14,1, dysk 2,5', cd-rom
> nie chce za bardzo kupowac konkretnej marki gdyz nie wiem jakiego typu
plyte
> glowna i pod jakiego proca uda mi sie zdobyc ...

(ciap)
ano poszukaj na pl.misc.elektronika o podłaczaniu matryc innych niż od
konkretnego sprzetu
to Ci się odechce budowy...

Ja bym podszedł w ten sposób;
1 poszukał informacji o konstrukcjach (nienajnowszych) fabrycznych pod kątem
upgradów
2 zakupił na allegro (np. bez dysku)
3 dobrał dysk
4 dodał pamięci p. pkt 1