Re: Interesujacy przypadek

Autor: Sokolek <sokolek_at_autograf.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 23:01:23 MET

Ja nie chce pisac zadnej hipotezy, tylko zastanawia mnie dlaczego komp sie
zresetowal, nie tylko tamte ciala fizyczne, psu sie dostalo, plytki cd tez
dostaly. Chodzi mi tylko dlaczego PC sie zresetowal, bo nie wiem, przychodzi
mi tylko ze iskra spowodowala jakis wzrost napiecia i dlatego zasilacz sie
wylaczyl na chwile, ale wydaje mi sie ze to nierelane :) Moze wiecie dlatego
sie Pc wylaczyl? To ogromnie interesujace :)