Interesujacy przypadek

Autor: Sokolek <sokolek_at_autograf.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 22:10:41 MET

     Jestem badzo ciekawy i probuje sprawdzac duzo rzeczy :) dzis skonczyl
mi sie gaz w zapalniczce wiec wyciagnelem ten pstryczek elektryczek co
generuje iskre. Byłem bardzo ciekawy jak na iskre zareaguja rozne ciala
fizyczne :) przylozylem kabelek do ekranu monitory i po pstryknieciu sie nic
nie stalo, troche posmutnialem ale zabralem sie za myszke. Mam mysz
media-techa, optyczna.
                Wsadzilem koniec kabelka do otworu myszy z ktorego ten laser
swieci, jakies 3 milimetry pod plastik ktory jest dookola niego i
pstrykneelm. W tym momencie PC sie zresetowal.Nie wiedzialem czy to
przypadek wiec sprawdzilem ponownie, za kazdym razem kiedy wsadzilem kabelek
pod plastik ktory jest dookola dziurki i pstryknelem generujac iskre komp
sie resetowal :) co o tym myslicie?